• graficke-prace.jpg, 133kB
  • design.jpg, 102kB
  • identity.jpg, 78kB
  • webdesign.jpg, 88kB
  • foto-prace.jpg, 112kB

Grafické práce

Grafika a design na nás působí prakticky neustále ze všech stran. Odlišit se a zajmout není snadné. Chce to nápad, myšlenku a zručnost.


otisk.png, 3,9kB

S čím se na nás můžete obrátit

  1. Grafický návrh loga, logotypu
  2. Grafický návrh a zpracování firemních materiálů - vizitky, letáky, prospekty, plakáty, dárkové poukazy, katalogy, jídelní lístky, reklamní bannery...
  3. Vytvoření jednotného firemního stylu - corporate identity
  4. Grafický návrh webových stránek
  5. Grafické návrhy dílčího i soukromého charakteru - nepohrdneme ani návrhem jednotlivé vizitky, svatebním oznámením, pozvánkou, dárkovým poukazem...

otisk.png, 3,9kB

Na co se při práci soustředíme

  1. Vaše cílová skupina
    - nejdůležitější otázkou před zpracováním každé grafiky je: "Pro koho je vizuál určen?" Pak připravíme grafický návrh na míru pro naše klienty.
  2. Kompozice
    – kreativitu a detailní zpracování grafického návrhu podpoří zajímavá kompozice.
  3. Kontrast
    – velmi důležitý pro poutavost grafického návrhu je právě kontrast tvarů, objektů a barev.
  4. Cit pro barvy
    – je něco, na čem si hodně zakládáme. U grafiky nejde jen o dokonalost grafického programu, ve kterém bude návrh vizuálu zpracován. Teprve grafik s citem pro barvy dokáže naplno využít kvalitní programy a vybavení.
  5. Smysl pro detail
    – krása je ukrytá v detailu. Grafický návrh reklamního vizuálu je třeba dotáhnout precizně až do konce. Nestačí, aby grafika hýřila barvami a různými grafickými prvky. Je důležitý i ten poslední drobný detail, který zaujme svou propracovaností.
  6. Celková harmonie
    – po sladění a pečlivé práci na předchozích pěti bodech spojených s tvorbou tiskovin nebo i webu dostává grafický vizuál „šťavu a jiskru".

otisk.png, 3,9kB

Jak připravit podklady pro grafické studio

Zdá se Vám, že materiály, které jste připravili pro grafické studio, vypadají výborně? Možná, ale zatím jen na monitoru Vašeho počítače.

Většinu grafických úprav, které provedete ve Wordu (případně v jiném textovém editoru), v Excelu nebo v PowerPointu, se musí při převodu do lámacího programu zrušit – což znamená, že Vámi vynaložené úsilí o zlepšení vzhledu dokumentu je pouze ztrátou času. A to času nejen Vašeho, ale také času grafikova.

Věnujte pozornost radám, které jsme pro Vás připravili.


otisk-barva - vlevo.png, 3,9kBotisk-barva - vlevo.png, 3,9kB ZPĚT NA NABÍDKU SLUŽEB     WEBDESIGN     REKLAMA    LOGOTYPY    FOTO PRÁCE    CORPORATE IDENTITY

Webdesign: GDS COOL