Firemní logo a logotyp

Firemní logo a logotyp jsou základními identifikačními prvky. Podle nich Vás zákazníci rozpoznají v obrovském množství jiných firem, které poskytují stejné nebo podobné služby. Proto jsou logo a logotyp tak důležité a jejich grafickému návrhu a zpracování je třeba věnovat velkou pozornost. Logo musí být jednoduché, originální a snadno zapamatovatelné. Potvrďte svou identitu i vhodným logem! Rádi vám s tím pomůžeme!


otisk.png, 3,9kB

Logo

Logo je grafický prvek označující firmu, organizaci či společnost.


otisk.png, 3,9kB

Logotyp

Logotyp je charakteristickým typem písma znázorněný název společnosti, firmy, výrobku... Může obsahovat i netextový grafický prvek.


otisk.png, 3,9kB

Znaky kvalitního loga

  1. Použitelnost ve všech typech médií - logo musí být tisknutelné na všech strojích, zobrazitelné na webu, čitelné i v malých velikostech, čitelné a funkční i v černobílém provedení.
  2. Jasný a zapamatovatelný vzhled loga
  3. Jednoduchý vzhled loga
  4. Jedinečný a originální

otisk.png, 3,9kB

Grafický manuál

Grafický manuál je souhrn pravidel používání konstant jednotného vizuálního stylu (konstanty vizuálního stylu jsou: název firmy, logo, firemní barvy, firemní písmo). Grafický manuál šetří čas Vám i subjektům, kterým se zadává výroba reklamy.

Grafický manuál definuje:

  1. Vektorový grafický návrh loga
  2. Jednobarevné a barevné provedení loga
  3. Přesnou definici použitých barev
  4. Ochrannou zónu loga
  5. Doporučené firemní fonty, firemní typografii
  6. Návrh jednoduchého grafického prvku
  7. Návrh firemního vizuálního stylu

otisk-barva - vlevo.png, 3,9kBotisk-barva - vlevo.png, 3,9kB ZPĚT NA NABÍDKU SLUŽEB     GRAFICKÉ PRÁCE     WEBDESIGN    CORPORATE IDENTITY    FOTO PRÁCE    REKLAMA

Webdesign: GDS COOL