Články, návody, rady, poznatky

Nikdo nemůže vědět všechno...ale je důležité vědět, kde to najít.


otisk.png, 3,9kB

Jak si vybrat grafické studio

Recept na výběr správného studia či designéra na volné noze, jemuž dáte svou důvěru a svěříte poctivě vydělané peníze, není úplně snadný. Grafický design je odborná práce, jelikož však spadá do vizuální tvorby, uplatňuje se při jeho hodnocení také subjektivní vkus lidí, kteří s ním přicházejí do styku. Přesto nezoufejte — stačí dodržet několik základních pravidel, abyste eliminovali možné problémy a byli s prací „svého“ studia spokojeni. Ze spokojené spolupráce totiž mnohdy vznikne dlouhodobý obchodní vztah.     Více >>


otisk.png, 3,9kB

Jak připravit podklady pro grafické studio

Zdá se vám, že materiály, které jste připravili pro grafické studio, vypadají výborně? Možná, ale zatím jen na monitoru Vašeho počítače. Většinu grafických úprav, které provedete ve Wordu (případně v jiném textovém editoru), v Excelu nebo v PowerPointu, se musí při převodu do lámacího programu zrušit – což znamená, že Vámi vynaložené úsilí o zlepšení vzhledu dokumentu je pouze ztrátou času. A to času nejen Vašeho, ale také času grafikova.    Více >>


otisk.png, 3,9kB

Proč je originální design webových stránek tak důležitý

Vzhled Vašich webových stránek je to první, čeho si návštěvníci všimnou. Buď je upoutá, nebo odradí. První dojem je velmi důležitý faktor. Noví návštěvníci se rozhodují během prvních pěti sekund, zda na Vašich webových stránkách zůstanou. Když zůstanou, pak věnují čas sdělení, které jste pro ně připravili.
Více >>


otisk.png, 3,9kB

Copywriting - jak psát texty na webové stránky

Copywriting je činnost, která se zabývá vytvářením textů, mott a sloganů. Web copywriting je užší obor této činnosti, specializovaný na psaní textů pro web. Perfektně psaný text je tím rozhodujícím faktorem, zda se návštěvník webových stránek stává zákazníkem (tzv. konverze)nebo odejde s prázdnou. V internetovém marketingu platí, že text plní funkci prodavače.
Více >>


otisk.png, 3,9kB

Jak vybrat správná klíčová slova pro optimalizaci stránek pro vyhledávače

Klíčová slova a fráze jsou základním kamenem vaší propagace na internetu. A co že to vlastně klíčová slova jsou? Jsou to taková slova nebo slovní spojení, které zadávají uživatelé do vyhledávacího políčka ve vyhledávači, když se snaží něco najít. Představte si situaci, kdy hledáte nějaké ledničky na prodej v Písku. Do vyhledávacího políčka na Seznamu zadáte pojem “prodej ledniček České Budějovice” pak toto slovní spojení je klíčová fráze. Ve výsledcích vyhledávání se vám potom zobrazí výsledky, které jsou z pohledu vyhledávače pro Vás nejvhodnější (a takové, které jsou pro tuto frázi nejlépe optimalizované).
Více >>


otisk.png, 3,9kB

Co je to typografie a pravidla sazby jednotlivých sazebních prvků

S psaním datumů, časů, čísel a podobně se setkává chtě nechtě úplně každý. A mnoho z nás naráží na pochybnosti o umístění mezery, rozdělení na řádek a podobně. Graphic design studio Vám nabízí informace o tom, co to vlastně typografie a hladká sazba je a přehled pravidel psaní jednotlivých sazebních prvků.    Více >>



otisk-barva - vlevo.png, 3,9kBotisk-barva - vlevo.png, 3,9kB ZPĚT NA NABÍDKU SLUŽEB     GRAFICKÉ PRÁCE     WEBDESIGN    CORPORATE IDENTITY    FOTO PRÁCE    REKLAMA

Webdesign: GDS COOL