• webdesign.jpg, 88kB
  • design.jpg, 102kB
  • graficke-prace.jpg, 133kB
  • identity.jpg, 78kB
  • foto-prace.jpg, 112kB

Webdesign

K úspěchu na internetu přispívá mnoho faktorů. Nepochybně jedním z nich je i originální grafické provedení Vaší prezentace. Svěřte vzhled a vytvoření své webové prezentace profesionálům. Vytvoříme Vám originální webové stránky na míru. Výsledek neoceníte jen Vy, ale i Vaši stávající a noví klienti.


otisk.png, 3,9kB

Postup při tvorbě webových stránek

  1. Registrovace domény
    Internetová doména je adresa Vašich internetových stránek. Čím kvalitnější doménu vlastníte, tím více lidí na ni přijde, tím více zboží a služeb jim můžete poskytnout a tím více můžete vydělat. Záleží samozřejmě i na obsahu, který na doméně je. Dokud budete platit prodlužovací poplatky, můžete na doméně provozovat vše, co budete chtít (pokud tím nebudete porušovat zákony). Během vlastnictví domény můžete několikrát kompletně web vyměnit nebo jej postupně vylepšovat a upravovat. Web může vzniknout i dlouhou dobu po registraci domény.
  2. Webhosting
    Webhosting je prostor pro Vaše stránky. Může být placený nebo zcela zdarma. Pokud teprve začínáte a máte např. jen osobní stránky možná Vám postačí webhosting zcela zdarma. Velkou nevýhodou hostingu zdarma bude reklama a malá spolehlivost.
  3. Stanovení cíle webu
    Chcete prodávat? Poskytovat informace? Zjišťovat názory klientů?
  4. Definice cílové skupiny
    Je důležité poznat Vaše klienty, definovat kdo bude web navštěvovat. Stránky jim musí vyhovovat, musí se na nich cítit dobře. Pokud má web vícero odlišných cílových skupin s rozdílnými potřebami, měl by být web rozčleněn a nabízet každé skupině vlastní obsah.
  5. Návrh struktury a informační architektury webu.
    Rozvržení struktury webu tak, aby byl přehledný a interaktivní. A návštěvník stránek věděl, kde co má hledat a co má dělat.
  6. Analýzy (konkurence, klíčová slova)
    Cílem analýzy klíčových slov je zjistit, která slova jsou pro web relevantní a zároveň komerčně zajímavá.
  7. Grafický návrh
    Originální grafika ovlivňuje první dojem návštěvníků, kteří přijdou na Váš web.
    Více o grafickém návrhu webových stránek >>
  8. Převod do HTML kódu a CSS
    Jakmile je odsouhlasena grafická podoba a struktura webových stránek, můžeme přistoupit k převodu těchto stránek do (X)HTML kódu.
  9. Copywriting
    Součástí obsahu je především informační hodnota obsažená v textu, ale také fotografie, odkazy a další.
    Více o psaní textů na web >>
  10. Optimalizace SEO
    Profesionální SEO copywriting pomáhá zvyšovat návštěvnost Vašeho webu, neboť dobře napsaný dokument, který obsahuje správné množství klíčových slov bude tím více brán na zřetel internetovými vyhledávači.
    Více o klíčových slovech >>
  11. Testování
    Jakmile jsou stránky hotové prochází zpravidla testovací fází, kdy se zpracovávají poslední připomínky a testuje se funkčnost (validita, funkčnost odkazů, přístupnost, datová velikost...)
  12. Spuštění stránek
    Pokud testování proběhlo dobře, spuštění nového či rekonstruovaného webu.
  13. Správa a údržba
    Ale i v průběhu ostrého provozu je potřeba u webu aktivních firem neustále něco dodělávat, či předělávat tak, jak určuje odezva od uživatelů webu, a nebo jak určuje vývoj firmy. Vývoj webových stránek je v podstatě nikdy nekončící proces.

otisk-barva - vlevo.png, 3,9kBotisk-barva - vlevo.png, 3,9kB ZPĚT NA NABÍDKU SLUŽEB     GRAFICKÉ PRÁCE     REKLAMA    LOGOTYPY    FOTO PRÁCE    CORPORATE IDENTITY

Webdesign: GDS COOL